10 TANDA LELAKI BERSTATUS BAHAYA!

by —(•·÷[(Mrs.ßiñtäñg)]÷·•)— on January 28, 2010


1.Lelaki yang sering berkata “Abang memang sayangkan ayang, tapi abang belum bersedia untuk hubungan yang serius.” Lelaki seperti ini berbahaya. Awas, lelaki seperti ini memang bahaya ia mungkin hanya ingin mempermainkan kamu dan kamu belum ada dalam kamus hidupnya.


2.Lelaki yang telefon atau SMS mengikut suka hati mereka sahaja.Apabila kamu perlukan dia, bayang pun tidak kelihatan.


3.Lelaki yang suka ajak ‘dating’ tapi bukan ‘dating’pun. Si dia mengajak kamu keluar kerana bosan dan tidak mempunyai kawan untuk berbual. Dia terlalu peramah dengan kamu sehinggakan kamu merasa diri kamu terlalu istimewa.


4.Lelaki yang sudah ada kekasih tetapi selalu telefon, sms dan berjumpa dengan kamu. Oh, ini lelaki yang paling bahaya!! Dan lelaki jenis ini memang ramai dan ada di mana-mana sahaja. Lelaki jenis ini apabila terkantoi dengan kekasih, mereka akan mengatakan kamu hanya kawan biasa sahaja. Tentu sakit hatikan! Lelaki jenis ini ternyata buaya tembaga yang tidak laku.


5.Lelaki yang sering berfikir semua perkara yang mereka lakukan betul. Aduh, pandangan kamu semuanya salah! Pandangan dan pendapat dia sahajalah yang betul. Mereka ini jenis pentingkan diri sendiri langsung tidak memikirkan perasaan orang lain, termasuklah perasaan kamu.

6.Lelaki yang sentisa ‘blur’ contohnya lelaki yang tidak faham kehendak wanita. Walaupun kamu sudah berterus-terasang tapi mereka hanya menganggap ia perkara remeh. Nampak sangat mereka tidak menjaga perasaan kamu.

7.Lelaki yang tidak tahu kehendak sendiri . Kalau mereka sendiri tidak faham kehendak hati mereka jangan harap mereka akan faham kehendak kamu.

8. Lelaki yang 24 jam hendak berkepit atau bersama kamu tanpa mengira keadaan. Jika tidak pun mereka akan sentiasa telefon, sms dan ingin berjumpa selalau. Awalanya mungkin kamu tidak kisah, namun lama-kelamaan pasti kamu akan rasa rimas dan lemas.

9.Lelaki yang suka mengutuk lelaki lain dengan harapan kamu tidak akan mendekati lelaki tersebut.Lelaki seperti ini kuat cemburu dan janganlah terkejut sekiranya lelaki ini tergolong dalan golongan lelaki yang mengada-ngada.

10.Lelaki yang tidak dapat memberi layanan yang baik dan betul kepada seorang wanita. Apa lagi yang kamu harap?? Buat seksa jiwa sahaja. Nampak sangat lelaki jenis ini sukar hendak membahagiakan kamu. Jadi carilah orang lain yang boleh membahagiakan kamu.

T-A-M-A-T :whistling:

{ 12 comments… read them below or add one }

—(•·÷[(Mr.ßïñtäñg)]÷·•)— January 28, 2010 at 12:24 pm

hihi.. bahaya tul lelaki yang tersebut kat atas tu kan..

err.. kanda camne yunk? ade x ciri² kat atas tu? :nailbaiting:

Reply

atokk January 28, 2010 at 12:29 pm

ehem….nak berjiwang plak mr bintang kat cnie..hahahaha :rofl: :laughing: :surprise:
.-= atokk´s last blog ..19. Romeo mencari Julietanya (Part 2) =-.

Reply

etomyam January 28, 2010 at 12:31 pm

hehehe…man, can live with them, can’t live without them…hahaha
.-= etomyam´s last blog ..Toyota Camry Gantung Jualan : Contoh Kawalan Kualiti =-.

Reply

touya January 28, 2010 at 12:54 pm

Aku jenis blur

Reply

elyaszbha January 28, 2010 at 1:05 pm

10 tanda wanita berstatus bahaya bila lak..
ekeke

Reply

—(•·÷[(Mrs.ßiñtäñg)]÷·•)— January 28, 2010 at 1:23 pm

mrbintang
yee kanda memang bahaya sgt kalau ada lelaki jenis camtu..yg pastinya kanda x camtu kan :heehee:

atokk
biasalah tok..sweet couple :laughing:

atomyam
ermm..hebat gak falsafah tomyam ni.. :waiting:

touyo
Blurr… :o hgoon:

elyaszbha
uitzzz…adewkot lain taun kita wat :dooh:

Reply

elyaszbha January 28, 2010 at 1:40 pm

mrsbintang.
ehe ok..
takpun cuma tukar “lelaki” tuh kepada “perempuan”
cam sama jerk :laughing:
.-= elyaszbha´s last blog ..Sketch : Mari Kita Lukis Melukis =-.

Reply

xtionkamen February 2, 2010 at 1:38 pm

laki je?pmpn pye mana pulak?hehehe
.-= xtionkamen´s last blog ..alya dalam kenangan..selamat hari lahir ke 3 =-.

Reply

sweet.ants February 2, 2010 at 3:57 pm

arrrgghhh xtau nk komen ape sbb azam aku taun ni xnk pk pasal laki lg…
by the way, comel siot pic laki ko letak dlm post nih..ehheee :laughing:
.-= sweet.ants´s last blog ..Wireless Wanted! =-.

Reply

—(•·÷[(Mrs.ßiñtäñg)]÷·•)— February 4, 2010 at 9:00 am

Nak wat camna lalink..hidup kita dikelilingi dengan lelaki nak x nak kena gak fikir pasal diowang :sigh:

Lelaki tu memang hencom comey cam adik dia ni gak :heehee: Betuikee ko x nak fikir pasal lelaki tahun ni..xbaik tauuu putus asa namanya tu :shameonyou: …xpelah lalink yg penting ko happy.. :bighug:

Reply

akim love jiha January 21, 2011 at 2:41 pm

thanks sbb bgi thu tnda2 laki curang, Snang sye nk prhatikan pkwe sye :happy: :bighug:

Reply

Cik Violet Sofia September 20, 2011 at 3:26 pm

Pernah kena dgn lelaki tanda ke 4. Kat sane kita dikatanya kwn biase je. Kt sini, yg sne plak dktanya cuma kwn biase je. Kejam! Mmg sakit ati giler ngn llaki cmtu. Benci!
Cik Violet Sofia´s last [type] ..Tolong Luluskan Permintaan SayaMy Profile

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

{ 2 trackbacks }

Previous post:

Next post: